ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی)

دسته بندي : انسانی » اقتصاد
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 28 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسمه تعالي ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی)
توليد قبل از فروش يا فروش قبل از توليد
توليد منهاي فروش مساوي است با هيچ
کسب درآمد از کشاورزی در بهترین شرایط برای کشاورز 20% می باشد در صورتی که این سهم برای صنعت بیش از 50% است .
(بازاریابی یک نوع صنعت می باشد )
تولید
فروش
مزيت نسبي چيست :
مزيت هاي نسبي اقتصادي در بخش كشاورزي ، يعني كاهش هزينه تمام شده يك محصول در مقايسه با ساير مناطق توليد با حفظ كيفيت مشابه
( قيمت سوخت- فاصله برداشت تا مصرف- ......)
. در كشور ايران با توجه به افزايش سالانه قيمت نهادهاي كشاورزي سبب خارج شدن سالانه مزيت نسبي بعضي از محصولات و كاهش صادرات مي گردد.
   
لسترتارو ، اقتصاد دان مشهور آمريكايي كه سمت مشاور اقتصادي بيل كلينتون رئيس جمهور سابق امريكا را بر عهده داشت به صراحت اعلام كرد كه در قرن بيست و يكم فقدان منابع طبيعي (نفت و گاز....) در يك كشور ممكن است مزيتي براي آن كشور باشد. ( هلند-ژاپن-......)
ن

 
دسته بندی: انسانی » اقتصاد

تعداد مشاهده: 5346 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .ppt

تعداد صفحات: 28

حجم فایل:6,924 کیلوبایت

 قیمت: 7,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل