حسابداري مديريت استراتژيك را در شركت بزرگ چندمليتي در آلمان بررسی می کند 46 ص

دسته بندي : انسانی » حسابداری
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 59 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏به نام خدا
‏حسابداري مديريت‏ ‏استراتژيك‏ ‏و حس سازي در شركت‏ ‏چند مليتي
‏ چكيده : اين مقاله ،‏ ‏حسابداري مديريت‏ ‏استراتژيك‏ ‏را ‏در شركت بزرگ‏ ‏چندمليتي‏ ‏در آلمان را بررسي‏ ‏مي‏‌‏كند ،‏ ‏بيشتر تحقيق‏ ‏قبل ‏در زمينه SMA‏ و به پايه‏ ‏بكار روي فنون حسابداري‏ ‏بستگي دارد . اين مقاله بيشتر‏ ‏با‏ ‏چگونگي درك SMA‏ و بكار رفتن آن سروكار دارد‏ ‏يافته‏‌‏هاي اساسي تحقيق‏ ‏وابسته به پديده‏ ‏اصلي حس سازي است اين مقاله‏ ‏منظور از حس سازي و چگونگي‏ ‏بكارگيري مديريت‏ ‏حسابداري به كمك‏ ‏، فرآيند‏ ‏را در بر دارد تئوري‏ ‏پايدار حسابداري‏ ‏مديريت‏ ‏استراتژيك‏ ‏و حس سازي توسعه‏ ‏مي يابد ، حس سازي يك فرآيند اجتماعي‏ ‏اساسي است كه‏ ‏حول تلاشهاي عوامل سازماني‏ ‏بر درك وضعيت‏‌‏هاي گذشته‏ ‏،‏‌‏حال و آينده ،‏‌‏تاكيد دارند .حسابداران مديريت بطور‏ ‏خودآگاه و ناخودآگاه‏ ‏فعاليت‏‌‏هاي حس سازي‏ ‏را از طريق‏ ‏استراتژيهاي ‏ساختار سازي‏ ‏و هماهنگ سازي‏ ‏پيوند ‏مي دهند بطوريكه ‏مفهوم سازي‏ ‏و تشكيل و تراز در بردارد حس سازي در مقوله بيروني و دروني صورت مي گيرد .
‏ شرايط مداخله كننده‏ ‏كه بر فعاليت‏‌‏هاي حس سازي تاثير‏ ‏دارند‏ ‏مجموعه‏‌‏هايي از اطلاعات‏ ‏، شناخت حرفه‏‌‏اي و احساسي بازي هستند‏ ‏. دو مجموعه‏ ‏از نتايج حس سازي كشف شدند ؛ نتايج‏ ‏ايجاد و استراتژي و نتايج‏ ‏مديريت‏ ‏حسابداري ،‏ ‏تمام اين پديده‏‌‏ها‏ ‏و عناصر بهم‏ ‏مرتبط در اين‏ ‏مقاله بررسي تئوري رسميSMA‏ با بررسي تئوري‏ ‏پايدار درارتباط‏ ‏با‏ ‏چارچوب‏‌‏هاي جامع‏‌‏تر پيشنهاد شدند .

 
دسته بندی: انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 4463 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 59

حجم فایل:46 کیلوبایت

 قیمت: 7,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل