پاورپوینت،برندسازی درصنعت کفش-چالش ها و فرصت ها(مطالعه موردی بازار ایران)

دسته بندي : بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی

استراتژی های بازاریابی و فروش در صنعت کفش



برای موفقیت در صنعت کفش باید در طراحی‌های خود خلاق باشید و برای رقابت با سایر رقبا، استراتژی‌های بازاریابی قوی اتخاذ کنید. با توجه به بودجه بازاریابی‌تان می‌توانید از چندین تکنیک استفاده کنید که تعدادی از آنها نسبتاً ارزان ولی کارآمد هستند. بازاریابی و فروش در صنعت کفش به خصوص برای کسب و کارهای کوچک دشوار است زیرا به سختی می‌توان مشتریانی که از برند مورد علاقه‌شان خرید می‌کنند به سمت خود جذب کرد. این کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند از روش‌های بازاریابی شرکت‌های بزرگ الگوبرداری کرده، آن را با خلاقیت و تغییر همراه کنند و در آن موفق شوند. از آنجا که بازاریابی کفش‌های ورزشی، تفاوت چشمگیری با بازاریابی کفش مردانه یا زنانه دارد، باید یک برنامه بازاریابی هدفمند داشته باشید.

استراتژی های بازاریابی و فروش در صنعت کفش
خلاقیت داشته باشید!

اولین قدم برای موفقیت در صنعت کفش، داشتن خلاقیت است. به یک مفهوم خلاقانه فکر کرده و طراحی خود را بر اساس آن آغاز کنید. به عنوان مثال اگر قرار است کفش مردانه راحت برای صاحبان کسب و کار تولید کنید، در برنامه بازاریابی حتماً به این موضوع تاکید کنید که با اینکه این کفش‌ها در ظاهر مشابه سایر کفش ها است اما افراد با پوشیدن آن به شدت احساس راحتی خواهند کرد. تبلیغات خود را در فرودگاه‌ها، مجلات کسب و کار و سایر مکان‌هایی که مشتریان بالقوه حضور دارند، قرار دهید.
حضور آنلاین را فراموش نکنید!

وبسایتی با طراحی خوب راه بیندازید تا بتوانید تصویر انواع کفش‌های تولید‌ی‌تان را در معرض دید مشتری قرار دهید. یک فروشگاه همراه با درگاه خرید در این سایت بگذارید. مشتریان بالقوه به راحتی می‌توانند در اوقات فراغت یا هر زمان که دوست داشتند به سایت شما سر زده و با توجه به بودجه و مدل مورد نظرشان، یک کفش انتخاب کنند. با تبلیغات و پیشنهادات خاص، مشتری را ترغیب کنید و به طور منظم پاسخگوی سوالاتشان باشید. از نظرات و بازخوردهای مشتریان درباره تجربیات خرید و اجناس فروشی، از سلیقه و خواسته مشتری بیشتر مطلع شوید.
از نمایشگاه های مد حداکثر استفاده را ببرید.

برپایی نمایشگاه مد می‌تواند باعث آگاهی دیگران از تولیدی کفش شما شود. موضوع (تم) برنامه خود را کفش بانوان انتخاب کنید زیرا تولیدی‌ها به طور میانگین در مقایسه با سایر کالاها، هزینه بیشتری صرف لباس‌های طراحی شده برای بانوان ۱۶ سال به بالا می‌کنند. از افرادی که به نوعی با کسب و کار شما در ارتباط هستند نظیر مدل‌ها، روزنامه‌نگارها و… دعوت کنید تا بعد از اجرای نمایشگاه، خبر این برنامه را به گوش دیگران برسانند. در صورتی که این برنامه با موفقیت همراه بود، آن را تکرار کنید.
برنامه تشویقی ارجاع مشتری

یک برنامه تشویقی شامل تخفیف، کارت هدیه، اقلام رایگان و … در نظر بگیرید تا مشتریان فعلی‌تان تشویق شده و همکاران خود را برای خرید از شما ترغیب کنند. شما می‌توانید بعد از خرید مشتری، موضوع این برنامه را به او اطلاع دهید تا به این ترتیب برای معرفی افراد دیگر با رغبت بیشتری عمل کند.
رسانه های اجتماعی فرصتی بزرگ برای بازاریابی و فروش در صنعت کفش

رسانه‌های اجتماعی به عنوان پلتفرم بازاریابی ارزان و مستقیم می‌تواند ابزاری برای تبلیغ کسب و کار کفش‌تان شده و انواع مشتریان بالقوه را هدف قرار ‌دهد. یک صفحه در اینستاگرام، فیسبوک و پینترست راه بیندازید و تصاویر کفش‌هایتان که فکر می‌کنید مورد توجه مخاطب قرار می‌گیرد را بگذارید و اجازه دهید مشتری، حس مثبت خود از تجربیاتش با کفش تولیدی شما را به اشتراک بگذارد. در عین حال می‌توانید عکس‌ها را مستقیماً به صفحه خرید کفش لینک کنید تا راحت‌تر خریدش را انجام دهد.
اسپانسر مسابقات شوید.

پا را فراتر از تبلیغات سنتی گذاشته و اسپانسر مسابقات شوید تا توجهات را به کالای خود جلب کنید. به عنوان یک استراتژی قرار است برند خود را تبلیغ کرده و لوگو و نام شرکت‌تان را در معرض دید عموم قرار دهید. به عنوان مثال اسپانسر یک بازی فوتبال محلی یا دانش‌آموزی شوید و علاوه بر معرفی کالای خود، پیشنهاد تخفیف یا کارت هدیه به عنوان جایزه دهید. پوسترهای بزرگی تهیه کنید که کفش‌های شما را طی مسابقه نشان دهد.
طراحی منحصر به فرد داشته باشید.

یکی دیگر از تکنیک‌های جذب مشتری، این است که به او فرصت دهید تا کفش مورد علاقه‌اش را طراحی کند، به این ترتیب مشتری کفشی منحصربه فرد و شخصی‌سازی شده با نیازهای خودش خواهد داشت. علاوه بر این می‌توان به مشتری اجازه داد طرح مورد نظرش را آپلود کند تا شرکت، آن را روی کفش مورد نظرش پرینت کند.
خدمات مشتری را فراموش نکنید!

اکثر افراد اساساً کفش را به خاطر مدل یا عملکرد آن خریداری می‌کنند، اما خدمات مشتری نیز می‌تواند نقش مهمی در تصمیم‌گیری مشتری برای خرید داشته باشد. بنابراین در مورد اینکه چه عواملی، خدمات مشتری شما را از سایرین متمایز می‌کند، یک استراتژی بازاریابی تهیه کنید که باعث جذب مشتری خواهد شد. به عنوان مثال، وبسایت خود را طوری طراحی کنید که امکان جستجو بر اساس پاشنه، سایز، رنگ و جنس را داشته باشد، تا خرید کفش برای بانوان به تجربه‌ای بسیار مثبت تبدیل شود. اگر از خدمات مشتری خلاقانه استفاده می‌کنید، در تبلیغات تلویزیون، رادیو و اینترنت مطرح کنید تا به جذب مخاطب بینجامد.
رتبه بندی بزرگترین برند های کفش ایران
ی
رتبه بندی بزرگترین برند های کفش ایران

در این نوشتار می خواهیم از برند های مطرح و صاحب نام کفش و چرم فاخر ایران برای شما بگوییم. برخی از ملاک هایی که مارا در تدوین و تنظیم این فهرست یاری نموده است قدمت، کیفیت و گستردگی برند های بررسی شده است.

جالب است بدانید که صنعت کفش یکی از قدیمی ترین صنایع در دنیا بوده و این صنعت در کشور مان ایران قدمتی به بلندای تمدن های اولیه ایرانی و حتی پیش از آن دارد.



تخت جمشیددیوار نگاره تخت جمشید با قدمتی ۲۵۰۰ سال که نشانگر وجود پوتین های نظامی است



کفش آرنیکفش “آرنی” با قدمتی پنج هزار ساله کشف شده در شمال غرب ایران



همچنین در دوره معاصر نیز صنعت چرم ایران در سطح کشور و خاورمیانه و حتی بازار های فراتر از آن یک دوره جهش را تجربه کرده است به طوری که برخی از برند های تولید شده در کشورمان به علت سطح بالای کیفیت مواد اولیه و طراحی به راحتی توانسته اند بازار های بین المللی را فتح کنند و کفش ایران را به الگویی در صنعت خود تبدیل کنند.


۱- کفش شیما



جالب است که بدانید برند شیما کفش یکی از نشان های تجاری ایران است که شهرت بین المللی آن بخصوص در خاورمیانه بیشتر از شهرت آن در ایران است و علت آن را میتوان در سیاست های صادرات کلان این برند شناسایی کرد، تا جایی اگر شما سری به بازار های کفش کشور های همسایه مثل عراق بزنید بدون شک نام شیما را بسیار خواهید شنید و این موضوع حس بسیار خوبی را برای ایرانیان ایجاد میکند.

کفش شیما یکی از برند های جدی پوشاک و بویژه کیف و کفش ایرانی است که در زمینه تولید کفش های چرمی، ورزشی، روزانه و شهری و همچنین انواع کیف های رسمی و اسپورت زنانه و مردانه تولیدات متنوعی دارد و بازار کشور را به خوبی شناخته است و همچنین لازم به ذکر است که سیاست قیمت گذاری این برند به صورتی است که خرید محصولات آن برای عموم مردم راحت باشد و با توجه به کیفیت استاندارد محصولات این نشان تجاری این موضوع اهمیت بسزایی دارد.
نکته حائز اهمیت در مورد این برند این است که این شرکت دارای چند کارخانه بزرگ در زمینه های تولید مواد اولیه زیره کفش “پلی ارتان” به نام کمیسان و یک کارخانه تولید رویه چرم به نام “زرین پوشش چم” و یک کارخانه تولید کفش ایمنی و کار به نام “کلارک” است که این موضوع در ایران تقریبا نمونه دیگری ندارد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این برند ایرانی با تغییر سیاست های فروش خود فقط در طول دوسال گذشته توانسته شصت شعبه جدید تاسیس کند که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود و بازار خود را در سطح کشور گسترش داده است.


۲- چرم مشهد

برندهای چرم ایرانی - چرم مشهد

شرکت چرم مشهد در سال ۱۳۷۵ تاسیس گردید و در حوزه تولید کیف، کفش فعالیت میکند . محصولات این شرکت از جنس چرم گاوی، بزی و گوسفندی هستند. این نشان تجاری سالیانی هست که نام خود را به عنوان یکی از صنعتگران جدی در حوزه صنعت چرم کشور جا انداخته و در حال حاضر نیز جایگاه خوبی در بازار را به خود اختصاص داده است.

قیمت محصولات چرم مشهد متوسط رو به بالاست و جامعه مشتریان خود را هدف گرفته است و در طول فصول سال تخفیف هایی را روی محصولات خود در نظر میگیرد که دراین تخفیف ها هم شما با قیمتی ارزان مواجه نیستید. اما میتوانید با یک بودجه نسبتا بالا از محصولات این شرکت استفاده کنید و از خرید خود لذت ببرید.


۳- نوین چرم

برندهای چرم ایرانی - نوین چرم

نشان تجاری نوین چرم در در ابتدای دهه هفتاد شروع به کار کرد و پس از گذشت ده سال از فعالیت خود با یک سیاست جدید در تبلیغات توانست موفق تر از قبل ظاهر شود. استفاده از سلبریتی هایی نظیر بهنوش طباطبایی و بهرام رادان به عنوان سفیران برند این شرکت توانست اثرگذاری مثبتی در فروش نوین چرم داشته باشد و آنرا به عنوان یکی از تولید کنندگان و فروشنگان محصولات چرم لوکس معرفی کند.

نوین چرم هم یکی از برندهای معروف و باکیفیت ایرانی است که از سال ۱۳۷۰ در عرصه تولید محصولات چرمی فعال است اما از سال ۱۳۸۲ به بعد با تغییراتی که در برند خود ایجاد کرده و تبلیغات فراوان، جای خود را در دل خریداران ایرانی باز کرده است. استفاده از چهره‌های معروف تبلیغاتی مانند بهرام رادان و بهنوش طباطبایی باعث شده تا شهرت نوین چرم افزایش پیدا کند. طراحان خارجی هم در تولید محصولات نوین چرم مشارکت دارند.

علاوه بر طراحان خارجی، صادرات محصولات این برند به کشورهای دیگری چون: کویت، ژاپن، قزاقستان، سوئد، آلمان، روسیه و جمهوری چک نشان می‌دهد که نوین چرم دوست دارد برندی با چهره‌ای بین‌المللی باشد. نوین چرم هم محصولات با طراحی کلاسیک دارد و هم محصولاتی با شکل و شمایل اسپورت. اما در صورتی‌که اهل تیپ غیررسمی باشید، احتمالا از کفش‌ های اسپورت و غیرکلاسیک نوین‌چرم هم استقبال نخواهید کرد. چون در طراحی آنها تِم کلاسیکی وجود دارد که ممکن است نظر اسپورت‌پوشان را جلب نکند.


۴- مارال چرم

برندهای چرم ایرانی - مارال

شاید مارال چرم در این لیست جزو جوانتر ها به حساب بیاید و تا اینجای کار در بازار داخلی فعالیت خود را به عنوان یک برند چرمی با قیمت تقریبا بالا ادامه داده است و اینطور که از سیاست قیمت گذاری این برند برداشت می شود این برند جامعه هدف خاصی را برای فروش خود در نظر گرفته و بر روی آن متمرکز شده است. همچنین مارال چرم برای این که بتواند گوشه چشمی به جامعه هدف بزرگتری داشته باشد در بعضی از اوقات طرح های خاص تخفیف واره ای را برگزار می کند تا با تعدیل قیمت ها بازار خود را گشترش دهد.
صنعت کفش و استراتژی های بازاریابی آن

در مورد تحول صنعت کفش و استراتژی های بازاریابی آن می توان صبحت های بسیاری را مطرح کرد. بنظر بنده جهت ورود دقیق تر به این بحث نکته مهم بخش بندی بازار و تمرکز بر قسمت های مورد نظر می باشد. می توان در یک بخش بندی کلی بازار را به دو دسته کفش های ورزشی و غیر ورزشی(اعم از بخش کفش های طبی، بانوان و مردان و کودکان و….) و با تمرکز بر بخش غیر ورزشی تقسیم کرد. این بخش بندی از آن جهت مطرح شد که اگر به فرض بنده بعنوان یک کسب و کار نوپا قصد حضور در این بازار و بدست گرفتن سهم قابل قبولی در طراحی کفش داشته باشم مهم ترین نکته در موفقیت برند بنده با فرض وجود توان رقابتی(مانند کیفیت ، قیمت مناسب و شکیل بودن کالاو…) switching cost مشتری و ایجاد میل و رغبت در او برای گزینش برند بنده به عنوان انتخاب اول می باشد. همان گونه که می دانیم هزینه سوئیچ مشتری در بخش ورزشی به دلیل وجود برندهای معتبر ورزشی مانند آدیداس، ریباک و پوما و… وهم چنین برندهای ارزانتری مانند ۳۶۱، آل اشپورت و… بسیار بالا می باشد. ولی در بخش بندی غیر ورزشی این هزینه به خصوص در بازار داخلی به نسبت کمتر می تواند کمتر باشد.اگر اشتباه نکنم با توجه به گالری طرح های جناب آقای صوفی زمینه کاری ایشان در بخش بانوان و کفش طبی می باشد. با توجه به فرمایش جناب دکتر مبتنی بر وجود روابط سنتی در این بخش نکاتی را می توان برای برهم زدن عادات سنتی می توان متذکر شد که امیدوارم مثمر ثمر واقع شوند.برخی از این راه کارها به شرح ذیل هستند:

۱ Online Presence

حضور در فضای مجازی و ایجاد فضایی جهت تعامل میان صاحب برند و مشتریان می تواند ترغیب کننده باشد. همان گونه که بیان شد جناب صوفی این مرحله را با پایه گذاری کافه کفش و به نمایش گذاردن طرح ها و ایده ها و همچنین بخش مجموعه مصاحبه ها و ارتباط مستقیم از طریق تلگرام و وایبر گذرانده اند. نکته مهم در حضور آن لاین انعطاف پذیری سایت و مشاوره فعال و پویا جهت رفع نیازهای مشتریان می باشد.

۲ Fashion Show

میزبانی از یک نمایشگاه مد متناسب با ویژگی های مورد نظر مشتریان می تواند نام برندتان را در صورت جلب توجه افراد به عنوان یک برند پیشرو در ذهن مشتری جا بیاندازد. لزوما مشتری یک طراح کفش فروشندگان آن نیستند. نمایشگاه مد می تواند دو جانبه عمل کند به این معنا که هم فروشندگان و هم مشتریان را ترغیب کند. با توجه به خصوصیات و ویژگی های بانوان این طرح می تواند نظر آن ها را بیشتر جلب کند.

۳ Social Media

ارتباط با مشتریان از طریق ابزارهای مانند فیس بوک، توییتر، تلگرام و… به دلیل انعطاف پذیری و پویایی بالا می تواند بسیار مهیج باشد. همچنین در سطوح پیشرفته تر می توان از طریق نرم افزارهای تحلیلی رفتار مشتریان را برطبق نظراتشان تحلیل نمود. نباید قدرت اهرمی و پلت فرم بازاریابی مستقیم این ابزار را دست کم بگیریم.

۴ Crowdsourcing

در این بخش صاحبان کالا و برند می توانند برای مثال با راه اندازی کمپینی طرفداران و مشتریان پرو پاقرصی برای خود پیدا کنند. این چنین مسابقاتی با تهییج مشتریان هدف در نهایت آنها را برنده یک کفش و یا یک سفارش رایگان برای ساخت کفشی دلخواه شخص نماید.برای مثال با توجه به جامعه هدف جناب صوفی راه اندازی کمپینی برای روز مادر و ایجاد شور در مشتریان می تواند راهی جالب توجه و جدید باشد. این ابزار را می توان از جهت الگوهای نوآوری باز، ابزاری جهت گردآوری ایده و اطلاعات برای مقاصد خاص دانست. باید به این نکته توجه داشت که این ابزار صرفا جهت تشکیل کمپین و مسابقه و… استفاده نمی شود. بلکه در ادامه می تواند راهی خلاقانه جهت توسعه محصول با توجه به نظرات مشتریان درنظر گرفته شود به این دلیل که گاهی اوقات بهترین ایده از مصرف کننده نهایی و و خارج بنگاه بدست می آید.

صنعت کفش و استراتژی های بازاریابی آن

استراتژی های بازاریابی و فروش در صنعت کفش

خلاقیت داشته باشید!

حضور آنلاین را فراموش نکنید!

از نمایشگاه های مد حداکثر استفاده را ببرید.

برنامه تشویقی ارجاع مشتری

رسانه های اجتماعی فرصتی بزرگ برای بازاریابی و فروش در صنعت کفش

اسپانسر مسابقات شوید.

طراحی منحصر به فرد داشته باشید.

خدمات مشتری را فراموش نکنید!

بستر سازی و شناخت صنعت کفش ایران

شناخت تاریخچه و پیشینه صنعت کفش ایران

کفش از گذشته تا حال

تولید کفش در ایران به روش صنعتی

مهمترین اسناد راهبردی صنعت کفش ایران

چشم انداز صنعت کفش ایران در سال ۱۴۰۴

بیانیه رسالت صنعت کفش ایران

اولویتهای راهبردهای صنعت کفش ایران

تامین منابع گسترده

استفاده ازشبکه های اجتماعی

نمایشگاه مد

حضورآنلاین

تحلیل استراتژیک آدیداس

محصولات آدیداس

افراد کلیدی و امور مالی سازمان

شرایط مالی

زیر مجموعه ها و شرکای تجاری آدیداس

جایگاه مردم در آدیداس

استراتژیهای شرکت آدیداس

استراتژی های موسسه بعد از ساختار دهی مجدد ۲۰۰۶-۲۰۰۵

استراتژی توزیع محصولات آدیداس

نقش ارزش ویژه برند آدیداس در استراتژی بازاریابی آن

تجزیه و تحلیل بازار

تجزیه و تحلیل مشتریان

مأموریت آدیداس: بهترین شرکت ورزشی دنیا بودن

نکات مهم برای دست‌یابی به این هدف

‌انتخاب‌های استراتژیک

نقش بازارهای جهانی

تحلیل استراتژیک SWOT

چاره‌جوئی بحران صنعت کفش ایران

صنعت کفش ایران در خطر نابودی

چالش های کفش ایران

تجهیزات و زیرساخت های نامناسب درکفش ملی

جذب مشتری فروشگاه کیف و کفش

مرگ برندها در ایران

نساجی مازندران

بررسی دلایل افول برند کفش ملی ایران از دیدگاه مدیران صنعت کفش در استان تهران

ترسیم و تحلیل زنجیره تامین و زنجیره ارزش صنعت کفش ایران

زنجیره تامین صنعت کفش

ریسکهای خاص موفقیت فروشگاه کفش

مدیریت ریسک در صنعت کفش

سایزبندی

شناسایی فاکتورهای آینده ساز صنعت کفش ایران

تاریخچه برند ریباک

اجرای راحت فیتنس با ریباک

دستکاری به‌موقع قیمت

شناخت درست و تقسیم‌بندی دایره مخاطبان دراسکچرز

همگام با آژانس‌های تبلیغاتی

تنوع در روش

فیل غمگین ،معلق میان آسمان وزمین

قبرستان برند‌های ایرانی

سرنوشت کفش ملی درهاله ای از ابهام

انقراض برند‌های دایناسوری

عدم پذیرش شوک الکتریکی برای احیای برند

حس نوستالژی مخاطبان دربرندی که به تدریج متوقف شد

دارایی‌های استراتژیک برند ملی

المان های بصری ضعیف درکفش ملی

گم‌گشتگی هویتی و دوگانگی شخصیتی برندکفش ملی

بسته‌بندی‌های کارتونی کفش

چالش بسته بندی

تاریخچۀ جایگاه سازی مجدد

چند نکته درمورد برندسازی فروشگاه کفش

نگاهی به آگهی تبلیغاتی جدید کفش بلا / تبلیغ به پشتوانه نوستالژی

برجسته کردن نکات نوستالژیک برند در کمپین تبلیغاتی

نگاه متفاوتی باید در طرح آگهی منعکس می‌شد

دهه شصتی‌ها؛ گروه مخاطبانی که با برند خاطره دارند

طراحی استیکرهای متفاوت برای فروشگاه‌های برند

از جوانی تا سالخوردگی

جوان شدن تصویر برند و طراحی هویت بصری جدید

سرنوشت تلخ ۶ کارخانه مشهور ایرانی

نام برند: پارس الکتریک

شیرهای دوقلوی خسته از واردات /نام برند: کفش بلّا

قدیمی‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی ایران/ارج

افول گرما و سرمای ایرانی/نام برند: آزمایش

نشانه پاکیزگی که دیگر نیست/نام برند: تولی‌پرس

سرگذشت تلخ یک چرخه ریسندگی/نام برند: نساجی مازندران

از ارج تا کفش بلّا؛ برند‌های بزرگ ایرانی که خاموش شدند

آزمایش

چیت سازی ری

پیکان

کفش ملی نیاز به ری‌برندینگ دارد

مقایسه کفش ملی با نایک

اولین قدم برای ریبرندینگ کمپانی کفش ملی

استفاده کفش ملی از شبکه های اجتماعی

دوگانگی ها درکفش ملی

دسته بندی ها درکفش ملی

فروشگاه آنلاین کفش ملی نگاه جدیدبه بازارو مشتریان

ریبرندینگ کفش ملی با تولید دوباره‌ی کیکرز

کیکرز خاطره خوب و نوستالژیک مشتریان

کفش ملی به دنبال ۱۰ درصد بازار

چالش برند سازی درصنعت کفش ایران

موانع تولید مشارکتی

قوانین و مقررات دست وپاگیر،مانع سرمایه گذاری برندهای خارجی درصنعت کفش ایران

رتبه بندی بزرگترین برند های کفش ایران

تنوع در طراحی کفش‌های طبی پاندورا

سرگذشت برندهای کفش ایرانی

بلا، یادگار مهاجران کاشی

کفش وین، برنده دوی ماراتن

گام به گام، با کفش گام؛ نهرین، کفش بچه های خوب

غول های کفش ایرانی از پا درآمدند

رونق دهه ۴۰ و ۵۰ کفش ایرانی در بازار نیست

تبریز، آخرین سنگر زنده ماندن کفش های ایرانی

گروه صنعتی کفش آفاق

کفش فرزین

کفش آداک

چرا امپراتوری های کفش ایران افول کردند؟

اهمیت طراحی درصنعت کفش

ضعیف بودن قدرت برندهای ایرانی در بازارهای داخلی و صادراتی

کپی کردن طولانی مدت راز انقراض!؟

بهترین برندهای چرم ایرانی

چگونه چرم اصل را تشخیص دهیم؟

بهترین مارک کفش چرم ایرانی از نظر کیفیت

بهترین مارک کفش ایرانی چرم از نظر طراحی و زیبایی

بهترین برند کفش چرم ایرانی از نظر قیمت

معیارهای مهم در انتخاب بهترین مارک کفش چرم ایرانی

نکات مهم در خرید بهترین برند کفش ایرانی چرمی

اهمیت خرید کفش ایرانی.

شعارچرم مشهد

شهرت چرم کاکتوس

طراحی زیبا درچرم درسا

شرکت تولیدی کفش رویال

نوآوری درکفش رویال
دسته بندی: بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی

تعداد مشاهده: 4127 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 159

حجم فایل:4,037 کیلوبایت

 قیمت: 98,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    159اسلایدتخصصی