مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک doc

دسته بندي : انسانی » مدیریت
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 13 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏1
‏مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک‏
‏تعریف استراتژی:
‏واژه استراتژی به چهار مقوله استناد می کند:
‏نهادینه ساختن خشونت
‏فعال سازی ذهن
‏بهبود بخشیدن به تصویرگری ذهن
‏روش شناسی منفک بودن از زمان
‏توجه به عامل زمان و تفکیک آن به دو سطح:
‏زمان تاکتیک، که گردش آن بدون توقف و پیوسته است و انجام امور خرد و بی نهایت مولد در حیات یک موسسه، شرکت و سازمان را شامل می شود.
‏زمان استراتژیک، که گردش آن ناپیوسته است و برای تصمیمات بزرگ و عمده تنظیم می شود، زیربنای آن مکاتب و اصولی است که تفکر انتقادی مداوم را امکان پذیر می سازد؛ لذا به ایجاد یک دوگانگی می انجامد و در یک زمان گذشته و حال با هم حضور می یابند.
‏مدیریت استراتژیک از دیدگاه اجتماعی:
‏2
‏مدیریت استراتژیک نوعی مدیریت آینده نگر، انطباق پذیر و خلاق و پویاست.
‏مدیریت استراتژیک یک فراگرد است نه یک پدیده. فراگردی که از بینش و نگرشی آینده نگر و آینده ساز آغاز می شود.
‏ویژگی های یک مدیر استراتژیک:
‏دارای قدرت تخیل وذهن مبتکر و نوآور
‏اهل خطر کردن
‏توانمند در تشخیص واقعیتها از امورغیر واقعی و خیالی
‏شکیبا و پیگیر
‏دارای ارزیابی درست از امکانات و محدودیتهای محیط بیرونی و درونی
‏ترسیم آینده قابل تحقق
‏متوجه زمینه فرهنگی جامعه

 
دسته بندی: انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 4265 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .zip

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:18 کیلوبایت

 قیمت: 16,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل