پاورپوینت، بازاریابی به سبک مرسدس بنزبارویکرد مدیریت آگاهانه نیازهای عاطفی مشتریان

دسته بندي : بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی
کمپانی دایملر- بنز ، با نام رسمی مرسدس بنز  در سال ۱۹۲۶ پایه گذاری شد. این کمپانی نتیجه ی تلفیق دو شرکت خودرو سازی که خود از اولین شرکت های خودرو سازی بنزینی در جهان به حساب می آیند یعنی شرکت دایملر- موتورن – گیزلشافت یا به اختصار دی ام جی و شرکت بنزاند سی است. شرکت اول در سال ۱۸۹۰ توسط گاتلیب دایملر و ویلهم میباخ پایه ریزی شد. محل این شرکت واقع شده در ناحیه کن استات شهر اشتوتگارت بود. این شرکت نخستین کالاسکه با پیشران درون سوز را اختراع نمود که تاریخ نویسان کمپانی مرسدس بنز از آن به عنوان کالاسکه ی بدون اسب یاد می کنند. اندکی بعد شرکت دی ام جی نخستین اتومبیل چهار چرخ را با پیشران چهارضرب را تولید کردند و توانستند اولین خودروی خود را یک سال بعد وارد عرصه ی فروش کنند.این شرکت تا سال ۱۹۰۰ یعنی اندکی بعد از درگذشت دایملر به کار خود پایان داد.
تاریخچه برند مرسدس بنز

شعار مرسدس بنز با عنوان یا بهترین یا هیچ

نشان بنز

اتومبیل های سواری کلاس مرسدس بنز.

استراتژی بازاریابی مرسدس بنز

توسعه خط تولید


10واقعیت جالب و عجیب پیرامون کمپانی مرسدس بنز

چالش مرسدس بنز در بازاریابی خودروی الکتریکی

گام بلند مرسدس بنز برای رسیدن به بازار خودروهای برقی لوکس

فضای داخلی مرسدس آینده

فقط مواد سازگار با محیط زیست

شما هنوز هم می توانید رانندگی کنید، اما خود را برای خودران سطح ۴ آماده کنید.

نام گذاری و آرم مرسدس بنز

بازاریابی به سبک مرسدس بنز –مصاحبه با جوانترین مدیرشرکت

تجزیه و تحلیل و پژوهش به تنهایی کافی نیست

. اگر شروع به تحلیل داده‌ها کنید، الگوهایی به‌دست خواهید آورد

ادغام واحد بازاریابی با واحد توسعه محصول

بهترین تجربه برای مشتری

مقابله با چالش‌ها

«یا بهترین یا هیچ»

سیاست های بازاریابی بنز

نمادشرکت مرسدس بنز

چالش های مرسدس بنز در ارتباط با مشتریان

مشتری مداری به سبک مرسدس بنز

خدمات مرسدس بنز برای مشتریان

تحول دیجیتالی درمرسدس بنز

شبیه سازی درمرسدس بنز

باشگاه مشتریان مرسدس بنز

راز موفقیت شرکت بنز در مدیریت ارتباط با مشتری

نگرش نیروی فروش

به حداکثر رساندن ارزش طول عمر مشتری نیازمند ثبت مسیر او در سازمان است

سوابق ناسازگار و متناقض مشتری

راز موفقیت شرکت بنز در غلبه بر این چالش ها راز موفقیت شرکت بنز در مدیریت ۱۳۸ نمایندگی

بهبود روابط نیروهای فروش و مشتری ها

نتایج پیاده سازی نرم افزار CRM در مجموعه مرسدس بنز


نامه سرگشاده مدیر مرسدس بنز به مدیران صنعت خودرو کشور

چرا وفاداری مشتریان مرسدس بنز از شرکت جوان تسلا کمتر است؟!

به چه دلیل یک خودرو با کیفیت بهتر، وفاداری مشتری کمتری دارد؟

 
دسته بندی: بازاریابی » مطالعات موردی بازاریابی

تعداد مشاهده: 3895 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

حجم فایل:444 کیلوبایت

 قیمت: 28,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلود فایل

  • محتوای فایل دانلودی:
    63اسلاید تخصصی