دانلود مقاله در مورد روابط عمومي الكترونيك

دسته بندي : مقاله » مقالات فارسی مختلف
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 40 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏30
‏موسسه آموزش عالی و غیرانتفاعی کیمیای کرمان
‏گزارش ‏کارآموزی
‏روابط عمومی الکترونیک(Epublic Relations‏)
‏2
‏فهرست مطالب
‏پیشگفتار......................................................................................................‏..............‏...‏...................................4
‏3
‏روابط عمومی الکترونیک‏ ......................................................................................‏...........‏...........................‏6
‏مفهوم روابط عمومی الکترونیک‏............................................‏...........................................‏.........‏.................‏7
‏روابط عمومی الکترونیک و مدل های ارتباطی‏......................................................................‏...‏..............‏8
‏تفاوت های روابط عمومی الکترونیک و سنتی‏...................‏.......................................................‏...‏..........‏9
‏ویژگی های روابط عمومی الکترونیک‏............................................................................................‏......‏...‏10
‏تحقق و اجرای واحد روابط عمومی الکترونیک‏............‏..............................................................‏...‏.......‏11
‏روابط عمومی الکترونیک و مزیت های آن‏.....................................................................................‏...‏...1‏3
‏محدودیت ها و مشکلات روابط عمومی الکترونیک‏...........‏................................................................1‏4
‏وظایف روابط عمومی الکترونیک‏...........................................................................................‏......‏..........1‏5
‏روابط عمومی الکترونیک یک الزام‏......................‏........................................................................‏...‏......1‏6
‏برنامه ریزی در روابط عمومی الکترونیک‏...........................................................................................1‏9
‏روابط عمومی الکترونیک و سایت های اینترنتی‏.‏.............................................................................2‏1
‏5
‏مدیریت اطلاعات در روابط عمومی الکترونیک‏............................................................................‏.‏....2‏3
‏معماری اطلاعات در روابط عمومی الکترونیک‏..............‏...............................................................‏.‏...‏30
‏نتیجه گیری‏...............................................................................................................................‏.....‏.........3‏3
‏منابع ‏..........................‏..............................................................................................................................3‏4
‏پیشگفتار:
‏امروزه روابط عمومي و اطلاع رساني به عنوان پاشنه آشيل سازمان ها و شرکت هايي محسوب مي شود که قصد دارند در شرايط سخت رقابتي ناشي از توسعه پديده جهاني شدن و اقتصاد ديجيتال به حيات خود ادامه دهند. جهاني شدن اقتصاد مرز ارتباطات سنتي را در سازمان ها حذف کرده و دامنه آن را به تمام کشورهاي دنيا گسترده است.
‏امروزه مخاطبان سازمان ها را جمعيت و گروه محدودي تشکيل نمي دهند آنها مي توانند افرادي از کشورها، فرهنگ ها و تفکرات مختلف باشند و اين موضوع تغيير دهنده بسياري از رويکردها و روش هاي سنتي در روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان ها خواهد بود.
‏مسئله چالش برانگيزي که در سال هاي اخير وارد حوزه روابط عمومي ها شده است بحث توسعه کاربري ‏فنا‏وري اطلاعات در فرايند هاي روابط عمومي است. چرا که فناوري اطلاعات به عنوان يک دانش نوين، فرا رشته اي و تخصصي استانداردها و الگوهاي خاص خود را دارد و در نتيجه صرف استفاده از ابزارهاي آن‏ ‏ ‏ ‏نمي تواند گره گشاي مشکل سازمان در اطلاع رسانيِ مطلوب باشد. وجود تفکر سنتي در سازمان ها و بخش هاي روابط عمومي باعث مي شود استفاده از فناوري اطلاعات هم نتواند حرکت و جان تازه اي به فرآيند هاي ارتباطي سازمان و مخاطبانش ببخشد.
‏در اين شرايط آنچه مي تواند سازمان ها را در استفاده از دانش روابط عمومي و فناوري هاي ارتباطي و اطلاعاتي ياري دهد وجود نگرش ها و راهبردهاي کلان و برنامه هاي اجرايي مناسب نسبت به موضوع و جايگاه روابط عمومي و اطلاع رساني در رده هاي مديريتي، ماموريتي و فناوري سازمان هاست؛ يعني بايد تفکر سنتي به تفکر سيستمي تبديل شود. سازمان بايد براي فرآيند مديريت دانش و اطلاعات در برخورد با هر يک از گروه هاي مخاطبان تعريف ها و ديدگاه هاي روشني داشته باشند و نسبت به فناوري هاي موجود و کارکردهاي قابل استفاده براي پوشش اهداف و برنامه هاي خود از آگاهي کافي برخوردار باشد. تمام اين شاخص ها وقتي در کنار هم قرار مي گيرند که مديريت و نظارت تخصصي و تلفيقي بر روابط عمومي و فناوري اطلاعات وجود داشته باشد.

 
دسته بندی: مقاله » مقالات فارسی مختلف

تعداد مشاهده: 4244 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 40

حجم فایل:303 کیلوبایت

 قیمت: 6,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل