تحقیق بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد 30 ص

دسته بندي : دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 35 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏موضوع تحقيق :
‏بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد
‏م‏سئ‏له ي تحقيق :
‏با توجه به اهميت موضوع تبليغات و اثر آن بر ميزان ‏فروش‏ آوري شركت ها در گذشته و حال تصميم گرفتيم به بررسي اثرات هزينه ي تبليغات بر ‏فروش‏ شركتها بپردازيم .
‏پيشينه ي تحقيق :
‏انسان امروز زير بمباران شديدي از تبليغات زندگي ميكند .
‏تاريخ تبليغات را درجهان به سه دوره تقسيم كرده اند .
‏1- دوران ماقبل بازاريابي و مبادله ي كالا با كالا كه در اواخر اين دوران صنعت چاپ پا به عرصه ي وجود گذاشت .
‏2
‏موضوع تحقيق :
‏بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد
‏م‏سئ‏له ي تحقيق :
‏با توجه به اهميت موضوع تبليغات و اثر آن بر ميزان ‏فروش‏ آوري شركت ها در گذشته و حال تصميم گرفتيم به بررسي اثرات هزينه ي تبليغات بر ‏فروش‏ شركتها بپردازيم .
‏پيشينه ي تحقيق :
‏انسان امروز زير بمباران شديدي از تبليغات زندگي ميكند .
‏تاريخ تبليغات را درجهان به سه دوره تقسيم كرده اند .
‏1- دوران ماقبل بازاريابي و مبادله ي كالا با كالا كه در اواخر اين دوران صنعت چاپ پا به عرصه ي وجود گذاشت .
‏2
‏2- دوران ارتباطات انبوه از 1700 تا دهه ي اول قرن 20 كه تبليغات شدت بالايي گرفت .
‏3- دوران پژوهش تبليغات به عنوان يك نيروي اجتماعي و اقتصادي مهم تلقي مي گردد .
‏پيشينه ي تبليغات در ايران را در عهد ناصر الدين شاه قاجار ميدانيم . اولين شركت تبليغاتي در ايران در سال 1316 به نام كانون آگهي زيبا راه‏ ‏اندازي شد . تا سال 1337 هيجده كانون آگهي در تهران فعاليت داشتند . امروز حدود 530 شركت تبليغاتي به امر تبليغ اشتغال دارند .
‏اهداف تحقيق :
‏1‏- با توجه به ساز و كار توليد در شركت هاي خصوصي برنامه هاي فروش و اثرات آن بر نوسانات بازاربر آن شديم تا به بررسي موضوع تبليغات و ‏فروش‏ بپردازيم .
‏4
‏2- به منظوريافتن رابطه ي بين هزينه ي تبليغات و ‏فروش‏ و تعميم نتايج حاصله در افزايش سطح آگاهي عموم و شركت ها نسبت به هزينه ي تبليغات به تحقيق در اين موضوع پرداختيم .
‏3- با نگرش به اينكه نظام بازاريابي رايج در دنياي امروز نظام بازار گرا است ( اولويت با بازار مصرف كننده است) و اعتقاد بر اين است كه با تامين نيازهاي مصرف كننده و خدمت به او نهايتا ‏فروش‏ بنگاهها تامين مي شود لزوم فعاليت هاي ارتباطي و تبليغاتي مشخص مي شود .
‏فرضيات تحقيق :
‏1- به نظر مي رسد هر قدر هزينه ي تبليغات بيشتري صرف شود ‏فروش‏ شركت ها نيز افزايش مي يابد .
‏2- به نظر مي رسد رابطه ي معني داري بين هزينه ي تبليغات و تقاضاي مشتريان وجود دارد .
‏3- به نظر مي رسد با منظور كردن هزينه اي صرف تبليغات كالا كيفيت آن كالا بيشتر مي شود .

 
دسته بندی: دانش آموزی و دانشجویی » دانلود تحقیق

تعداد مشاهده: 4144 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:61 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل